«Мектептегі аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүйесі»

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

«Мектептегі аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүйесі»

2021 жылғы 26 наурызда біздің мектепте БКБ арқылы педагогикалық кеңестің отырысы өтті, оның барысында келесі мәселелер қаралды:

  1. Оқу жұмысының үшінші тоқсандағы қорытындысы.
  2. Үшінші тоқсандағы тәрбие жұмысының қорытындысы.
  3. Мектептегі аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүйесі.

Педкеңестің I бөлімі – Ақпараттық-сараптамалық, 3 тоқсандағы оқу және тәрбие жұмысының қорытындысын шығаруға арналды.

Сонымен қатар, «Мектептегі аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүйесі» тақырыбы бойынша педагогикалық кеңестің тақырыптық бөлімі аясында В.М. Белоглазова бірінші жартыжылдықтағы психологиялық қызметтің қызметіне талдау жасады.

Педагогикалық кеңестің II бөлімі – шығармашылық-практикалық. Мұғалімдердің әр тобына шешім ұсынылды, содан кейін педагогикалық кеңесте қарастырылған мәселелер бойынша «кейс» тапсырмалары қорғалды.

«Қашықтықтан оқыту: теориядан практикаға».

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

13 қазанда педагогикалық кеңестің «Қашықтықтан оқыту: теориядан практикаға» практикалық бөлімі аясында информатика мұғалімдерінің жетекшілігімен қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру үшін платформалардың мүмкіндіктерін пайдалану бойынша оқыту семинарлары өтті.  ZOOM арқылы  онлайн форматта  өткен 5 секцияның  жұмысы ұйымдастырылды:

  1. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың ықтимал баламаларының бірі ретінде Google Classroom қызметін пайдалана отырып, оқыту курстарын әзірлеу. (А. А. Пащенконың жетекшілігімен);
  2. ДарынОнлайн платформасында қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру. (Е.Е.Шиндавлетовтың жетекшілігімен);
  3. ОнлайнМектеп платформасында өз сабақтарыңызды әзірлеу және жариялау. (А.Н.Винниковтың жетекшілігімен);
  4. Білім беру процесіне қатысушылардың өзара әрекеттесу құралы ретінде Google Forms арқылы тест жасау. (А. Д. Елеусизованың жетекшілігімен);
  5. Қашықтықтан оқыту жағдайында формативтік бағалауды жүргізудің көмекші құралы ретінде Online Test Pad ресурсын пайдалану. (П.Г.Резуненконың. жетекшілігімен).

STEM-білім адам қоғамының индустриалды-цифрлық дәуірінің заманауи инновациялық тренді ретінде

Жұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емесЖұлдызды белсенді емес

18 қаңтарда мектепте педагогикалық кеңес өтті. Педагогикалық кеңестің тақырыбы: STEM-білім адам қоғамының индустриалды-цифрлық дәуірінің заманауи инновациялық тренді ретінде.

Мұғалімдерге  өзін-өзі қайта сезінуге және жаратылыстану ғылымдарын инженериямен, технологиямен және математикамен ұштастыра отырып оқытуды практикада қолдануға мүмкіндік берілді.