Анемияның алдын алу: тамақтану мен өмір салтын реттейміз

Қиын күндерден кейін біздің қайсымызда шаршау, ал кейде әлсіздік сезілмейді? Көпшілігінде бас аурулары, айналуы және кейде тез шаршау белгілері де болады. Осының салдарынан айнада бозғылт бетімізді көреміз, ал баспалдақты басқаннан кейін ауыр тыныс алу мен жүрек қағысын сезінеміз. Осы сезімдер жағымсыз және көпшілік үшін олардың таныс белгілер. Егер бұл жүйелілік болса, онда сізде анемия жоқтығы туралы ойлану керек пе?

Анемия-бұл қан аздық дегенмен бірдей. Көптеген адамдар гемоглобин туралы көп рет естіген. Гемоглобин - қызыл қан клеткаларында кездесетін негізгі элемент (өкпеге оттегінің негізгі өткізгіштері), бұл қызыл ақуыз болып табылады, ол біздің қанымызды қызыл түске бояйды. Қанның эритроциттері жеткіліксіз болған кезде, сондай-ақ қызыл қан клеткаларында гемоглобин жетіспесе, бұл организмде оттегінің алмасуына қиындық туғызады.

Дұрыс теңдестірілген тамақтану- біздің денеміз үшін қоректік заттардың негізгі көзі болып табылады. Сондықтан, анемияның пайда болуын болдырмау үшін, тамақтануды үнемі қадағалауыңыз керек және анемияның бірінші белгілері сезінген сәттен басталмау керек. Анемияның алдын-алудың ең жақсы әдісі және организмдегі оттегіні қанықтыру мүмкіндігі – бұл таза ауада серуендеу болып табылады. Әрине, сізде ұдайы отыратын жұмыс болса, сіз үнемі ауасы тар жайда отырсаңыз, осының бәрі біздің организмге жағымсыз әсер етеді.

Жоғарыда көрсетілген барлық ұсыныстар анемияның кез-келген түрінде әрекетті және ең бастысы, қарапайым болып табылады. Әрине, құрамында темір бар препараттарды қолдануға болады. Бірақ дәрі-дәрмектерді көп мөлшерде пайдалану қажет емес!

http://kooz.dsm.gov.kz/ru/pages/profilaktika-anemii-korrektiruem-pitanie-i-obraz-zhizni-0